Je¿eli chcesz siê dowiedzieæ jak zarz±dzaæ codzienn± prac± w biurze, a ponadto poznaæ tajniki pisania urzêdowych dokumentów oraz nauczyæ siê metod pracy z klientami, to nasze szkolenie jest w³a¶nie dla Ciebie. Zostañ mistrzem biurowych korytarzy i zdob±d¼ niezbêdn± wiedzê na naszym kursie. Jako asystent biura/sekretarz lub po prostu asystent administracyjno-biurowy bêdziesz siê zajmowaæ przede wszystkim organizacj± pracy. Tak aby wszystkie czynno¶ci niezbêdne dla funkcjonowania firmy mog³y siê toczyæ bez przeszkód.
Kurs dla przysz³ych pracowników biurowych
Komu przyda siê wiedza przekazana w trakcie kursu? Przede wszystkim osobom zainteresowanym podjêciem pracy w biurach i sekretariatach. To tak¿e zestaw dobrych praktyk, który pomo¿e osobom na co dzieñ zajmuj±cym siê prac± biurow± polepszyæ swoj± efektywno¶æ. Dzia³aj sprawniej, szybciej – lepiej!
Czego siê nauczysz na kursie dla pracowników administracyjno-biurowych?
Przede wszystkim poznasz zasady poprawnej organizacji pracy biurowej i techniczn± stronê wyposa¿enia Twojego miejsca pracy. Dowiesz siê jak prawid³owo prowadziæ dokumentacjê biurow±, tak aby zawsze bez problemu znale¼æ to czego szukasz. Nauczysz siê tak¿e redagowania pism i kontroli nad przep³ywem informacji w biurze. Dowiesz siê jak wa¿na jest komunikacja zarówno w przypadku obs³ugi klienta wewnêtrznego jak i zewnêtrznego. W trakcie kursu poznasz tak¿e sposoby organizacji czasu pracy, tak aby wykorzystywaæ go jak najefektywniej. Wyposa¿ymy Ciê tak¿e w wiedzê na temat elementów prawa pracy oraz prawa administracyjnego. Dowiesz siê równie¿ jak dbaæ o bezpieczeñstwo i higienê pracy w biurze.
https://bydgoszcz.zak.edu.pl/zapisz-sie-online